Sejururile sau biletele de avion oferite drept cadou pentru Valentine's Day se afla pe un trend pozitiv, iar majoritatea agentiilor de turism isi adapteaza tot mai mult ofertele la nevoile pietei, astfel ca isi preintampina clientii cu pachete avantajoase catre destinatii populare, a declarat Razvan Pascu, specialist in marketing turistic.

"Cele mai cautate sunt city break-urile de doua persoane, respectiv 3-4 nopti. Printre avantajele acestui tip de evadare se numara costurile accesibile, destinatia, care, de obicei, e reprezentata de un oras turistic european, intervalul de zbor catre acesta fiind de maximum 2-3 ore. Turistii prefera, deci, cateva zile de relaxare, in detrimentul unei real concediu, care implica cercetari prealabile mai amanuntite, preturi mai mari si, eventual, zboruri lungi catre destinatii mai indepartate", precizeaza Razvan Pascu, citat de Agerpres.

Acesta recomanda, atat pentru Valentine's Day cat si de Dragobete, destinatii populare precum Praga, Amsterdam, Roma, Barcelona, Lisabona, Paris, Budapesta, Viena, Istanbul si Londra.

"Atat tinerii, cat si seniorii vor fi cuceriti de capitalele europene, deoarece acestea reunesc atat distractia inerenta primei categorii de varsta, cat si numeroase referinte culturale, ori posibilitati de agrement pe placul tuturor, restaurante, terase si evenimente culturale ori artistice. Celor care vor sa simta cu adevarat vraja iubirii in aer le recomand Verona, Venetia, orasele din Alsacia (Franta) sau Florenta", spune Razvan Pascu.

Studiile de pe piata turismului arata un echilibru intre cei care isi planifica online evadarea de Valentine's Day. Razvan Pascu apreciaza ca jumatate dintre romani isi planifica vacanta prin intermediul agentiilor online, in timp ce cealalta jumatate isi face rezervarile individual, pe baza informatiilor si sfaturilor adunate de la prieteni, familie sau colegi.

"Oricum, romanii incep sa se familiarizeze si sa acorde incredere serviciilor online de turism, asta si pentru ca tot mai multe agentii de turism incep sa acorde importanta canalelor de promovare online, unde clientii isi exprima, in timp real, aprecierile sau nemultumirile referitoare la calitatea serviciilor oferite de catre acestea", spune Razvan Pascu.

"Romanii investesc tot mai mult in calatorii, plus ca a inceput sa apuna vremea cadourilor conventionale. Dincolo de semnificatia acestei zile a indragostitilor, fie ca vorbim de Sf. Valentin sau de Dragobete, turistii vad o oportunitate pentru a vizita destinatiile mult dorite la preturi mult mai accesibile, comparativ cu alte perioade din an. Fiind extrasezon, tarifele sunt considerabil mai mici, astfel ca un city break intr-un oras european reprezinta varianta ideala de vacanta cadou, din punct de vedere financiar. Si mai este un lucru, la nivel mondial este o crestere masiva a calatoriilor pentru experiente, dincolo de bifarea unor obiective turistice, iar Ziua Indragostitilor intra la categoria experiente", a adaugat Razvan Pascu.

Pentru un city break la Roma de Valentine's Day, preturile incep de la 130 de euro de persoana, la Venetia, de la 149 euro de persoana, in timp ce pentru Paris, de la 189 de euro, doua nopti de cazare si zbor inclus. Pentru cei ce vor sa puna un lacat pe Podul Carol din Praga, preturile incep de la 219 euro pentru un city break, la fel si pentru Lisabona.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri