Turoperatorul Meshek Wings a adus in Romania, in 2017, 48.000 de turisti israelini, insa Meidan Butnaru, directorul comercial al agentiei, trage un semnal de alarma si spune ca tarifele foarte mari pe care le practica hotelierii din Bucuresti ar putea omori turismul de leisure. Acesta considera ca o solutie pentru scaderea preturilor ar fi construirea de noi hoteluri.

Mii de turisti israelini ajung in fiecare an in Romania, atrasi de pachetele turistice vandute de turoperatorul israelian Meshek Wings. Daca in urma cu cativa ani, Capitala era o destinatie de business, acum Bucurestiul a devenit o destinatie de leisure, insa din pacate nu toti hotelierii inteleg acest lucru.

"Tarifele hotelurilor din Bucuresti au crescut foarte mult in ultimii doi ani. Aceste tarife pot omori cresterea pe turismul de leisure. As putea aduce si mai multi turisti daca as avea tarife rezonabile la hoteluri. Spre deosebire de turistul de business, cel de leisure nu vine in Romania din obligatie, nu are o afacere care sa il oblige sa vina. El deschide harta si vede care sunt tarifele in Romania, in Ungaria, Bulgaria. Romania este foarte, foarte scumpa la cazari, in special in Bucuresti. Bucurestiul este mai scump decat Budapesta sau Praga", a declarat Meidan Butnaru, directorul comercial al Meshek Wings.

Iar aceasta crestere a tarifelor hotelurilor se vede in toata Europa de Est, nu doar in Romania, spune acesta.

Solutii pentru remedierea acestei probleme pe care agentiile de turism o resimt acut exista: construirea de noi hoteluri. "Daca s-ar mai construi hoteluri in Bucuresti, concurenta va fi nevoita sa mai scada preturile. Bucurestiul are anual un grad de ocupare de 78%, ceea ce este foarte mult. Hotelierii nu mai au unde sa creasca, de aceea maresc tariful. Mi-e frica sa nu o luam inapoi daca o tinem tot asa", a mai precizat Meidan Butnaru.

Nici in provincie situatia nu este mai buna. Aici, agentiile reclama tot lipsa hotelurilor.

In ciuda problemelor cu care se confrunta turoperatorii in Romania, datele sunt destul de incurajatoare. In 2017, agentia Meshek Wings a adus in tara 48.000 de turisti israelini, iar daca tinem cont ca un strain cheltuieste, in medie, circa 100 de euro pe zi, cifrele nu arata rau deloc. Anul acesta, turoperatorul israelian estimeaza ca va aduce in Romania tot in jur de 48.000 de turisti straini.

Noutati pentru 2018

Meidan Butnaru a anuntat ca turoperatorul Meshek Wings urmeaza sa aduca anul acesta, in city-break in Bucuresti, circa 3.000 de angajati ai unei firme din Israel. "Contractul a fost semnat. Mai multe companii aeriene vor fi implicate in proiect", a adaugat acesta.

Agentia continua si in 2018 programul de schimb profesional, prin care aduce israelieni in Romania. "Am convins sindicatele de stat din Israel sa facem schimb profesional in Romania. Am avut vizite in spitalele din Romania, in primarii. Exista deschidere foarte mare din partea israelienilor. Pentru acest an avem 2.500 de israelini care vor veni in Romania cu acest tip de pachet (un circuit de 4 zile)", a declarat Meidan Butnaru.

O alta noutate anuntata de turoperatorul israelian pentru 2018 este crestere numarului de chartere in Constanta, de la 3 chartere in 2017, la 4, in 2018.

Turismul religios este o alta modalitate prin care turoperatorul israelian aduce turisti in Romania. Pentru anul 2018, circa 4.000 de pelerini urmeaza sa viziteze tara noastra.

Sursa foto: Bagaj cu bilet de Romania/Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri