Consiliul Judetean Cluj, prin Centrul National de Informare si Promovare Turistica, continua actiunile de promovare a judetului pe plan international prin prezenta la Targul de Turism International FITUR de la Madrid, care va avea loc la finalul lunii ianuarie.

Targul de Turism International FITUR din capitala Spaniei este unul dintre cele mai importante evenimente business to business de la nivel mondial. Prin participarea la acest eveniment, Consiliul Judetean Cluj isi propune sa faca destinatia Cluj cat mai vizibila si sa atraga atentia participantilor, in special a profesionistilor din domeniu, asupra a tot ceea ce judetul are mai reprezentativ de oferit.

Totodata, se urmareste atingerea obiectivelor de comunicare si promovare, recomandare si consolidare a destinatiei in diverse medii integrate de promovare turistica si, nu in ultimul rand, adoptarea unor noi tendinte de pe piata mondiala de turism, tendinte care vin in sprijinul dezvoltarii turistice a Clujului.

Targul de Turism International FITUR de la Madrid si-a deschis pentru prima data portile in 1980 si este considerat cel mai mare targ din perspectiva numarului de vizitatori care ii trec pragul. La editia FITUR din anul 2018 au participat nu mai putin de 10.190 de expozanti din 165 de tari si regiuni, 140.120 de profesionisti si 110.860 de vizitatori - specialisti in calatorii, oficiali guvernamentali si presa internationala de profil provenind din Europa, Africa, America si Asia, ce au descoperit si, deopotriva, au impartasit cele mai recente tendinte ale industriei turistice.

Citeste si:
CleverGO intra pe piata din Cluj si Iasi
CleverGO intra pe piata din...

Sursa foto: Shutterstock.com

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »



Citeste si
Judetul Cluj, promovat in Republica Moldova