Aeroportul International din Dubai a inregistrat 89,1 milioane de pasageri in 2018, ratandu-si tinta pe care si-a propus-o, insa cu toate acestea a ramas cel mai mare aeroport international din lume, transmite Reuters, citat de Agerpres.

Operatorul Dubai Airports a anuntat, luni, ca traficul de pasageri a avansat cu un procent anul trecut, cel mai slab ritm de crestere anual din ultimul deceniu, astfel ca nu a putut fi atinsa tinta de 90,3 milioane de pasageri preconizata.

2018 este primul an in care aeroportul International din Dubai, unde isi au baza de operatiuni companiile Emirates si flydubai, a inregistrat o incetinire a cresterii numarului de pasageri dupa 15 ani de crestere solida. Printre factori se numara incetinirea economiei Golfului din cauza pretului scazut al petrolului care a afectat industria turistica din regiune.

Aeroportul din Dubai este cel mai mare aeroport international din lume inca din 2014, cand a preluat acest titlul de la aeroportul londonez Heathrow, in cazul caruia traficul de pasageri a crescut cu 2,7% pana la un numar total de 80 de milioane de pasageri in 2018.

Cand vine vorba de cel mai aglomerat aeroport din lume, incluzand atat pasagerii internationali, cat si cei interni, titlul este detinut de aeroportul Hartsfield-Jackson din Atlanta care numai in primele 11 luni ale lui 2018 a fost tranzitat de 98,6 milioane pasageri. Cifrele anuale nu au fost inca date publicitatii.

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri