Howard Johnson Grand Plaza Hotel ar putea inregistra, in 2007, o crestere cu 6% a cifrei sale de afaceri, de la 13 milioane euro la circa 13,8 milioane euro, potrivit estimarilor oficialilor companiei
"Anul 2007 va fi, potrivit strategiei noastre de afaceri, un an de maximizare a profitului, dupa investitiile efectuate anul trecut, reprezentate de patiseria Centro Pastry Shop si de doua apartamente Diplomatic, pe care le-am deschis anul trecut", au afirmat reprezentanti ai companiei.

Howard Johnson Grand Plaza Hotel a inregistrat, in 2006, un profit net de aproximativ 1,3 milioane euro, reprezentand circa 10% din cifra de afaceri a hotelului, care a fost de 13 milioane euro, potrivit estimarilor companiei. "Pentru 2006, estimam un profit net de 10% din cifra de afaceri. Serviciul de contabilitate nu a finalizat inca rezultatele financiare pe 2006, deci aceasta cifra este, inca, doar o estimare", au spus oficialii hotelului.

Hotelul Howard Johnson Grand Plaza a inregistrat, in 2006, o cifra de afaceri de 13 milioane euro, in crestere cu circa 20% fata de anul 2005, iar gradul mediu de ocupare al hotelului a fost, anul trecut, de 60%, a anuntat, luni, un comunicat al Howard Johnson Grand Plaza.

"La cresterea cifrei de afaceri, au contribuit atat veniturile rezultate din vanzarea de camere (circa 60%), cat si cele provenite din organizarea de evenimente si din restauratie. Fata de anul 2005, in anul 2006 a crescut cererea de camere de hotel pe segmentul de piata de cinci stele, iar hotelul si-a adaptat politica de vanzari acestei cresteri.", se arata in comunicatul comaniei, remis NewsIn.

Din anul 2006, hotelul beneficiaza de o a doua sala polivalenta, Iridium Grand Ballroom, iar centrul de conferinte Grand Plaza Forum a avut o activitate fructoasa, atat pentru organizarea de evenimente de afaceri, cat si pentru evenimente care privesc viata personala (nunti, botezuri etc). incepand din primavara anului trecut, in incinta hotelului functioneaza si patiseria Centro Pastry Shop, un alt centru de profit care a contribuit la cresterea cifrei de afaceri a hotelului in anul 2006", se mai spune in comunicat

Howard Johnson Grand Plaza Hotel are o capacitate de cazare de 285 camere si apartamente si dispune de centrul de conferinte Grand Plaza Conference Center, restaurantele de lux Benihana si Avalon, patiseria Centro Pastry Shop, barul Centro Bar&Lounge, centrul de sanatate Fit Club si o parcare subterana pazita, cu o capacitate de 80 de locuri.

Howard Johnson Grand Plaza a fost deschis in 2004, in locul fostului hotel Dorobanti, in urma unei investitii de circa 30 milioane euro, derulata pe o perioada de patru ani. in 2005, hotelul a realizat o cifra de afaceri de 12,5 milioane de euro, in crestere cu 51% fata de 2004, si si-a dublat profitul, fata de aceeasi perioada, pana la valoarea de un milion de euro. Anul 2005 este primul an complet de functionare a hotelului. Hotelul este detinut de SC Grand Plaza Hotel SA, infiintata in 2004 si controlata de omul de afaceri Gabriel Popoviciu.

Marca Howard Johnson Grand Plaza Hotel, utilizata de hotelul din Bucuresti in baza unui contract de franciza, reprezinta cea mai inalta clasificare dintre cele cinci diviziuni ale lantului international, celelalte patru fiind Howard Johnson Plaza Hotel, Howard Johnson Hotel, Howard Johnson Inn si Howard Johnson Expresss Inn.

Marca Howard Johnson este prezenta, prin hoteluri detinute in regim de franciza, in SUA, Canada si alte tari din America Centrala si de Sud, Israel, Marea Britanie, Irlanda, Malta, tari din Orientul Apropiat si China.

Lantul Howard Johnson face parte din grupul Windham (Cendant), cel mai mare francizor mondial din domeniul turistic, care grupeaza peste 6.400 de hoteluri, cu peste 540.000 de camere. Celelalte marci ale grupului sint Days Inn, Travelodge, Ramada, Knights Inn, Super 8 Motel si Wingate Inn.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri