Cele nouă terase ale grupului City Grill, unul din lanțurile de restaurante cu capital românesc, au fost ocupate în proporție de 100% luni la prânz, în ziua redeschiderii.

Printre mâncărurile preferate de bucureșteni, ajunși în restaurante după două luni și jumătate de pauză, s-au numărat ciorba de văcuță, sarmalele cu mămăliguță, ciolanul de porc cu varză călită, pulpele de rață cu varză și papanașii.

Daniel Mischie, CEO Grup City Grill

Pe 1 iunie, Grupul City Grill a redeschis terasele restaurantelor:

  • Caru’ cu Bere,
  • Hanu Berarilor Casa Oprea Soare
  • Hanu’ Berarilor Casa Elena Lupescu,
  • Restaurant Hanu’ lui Manuc,
  • Pescăruș,
  • City Grill Primăverii,
  • Buongiorno Primăverii,
  • Buongiorno Victoriei.

Redeschiderea teraselor a reprezentant un start încurajator după două luni și jumătate în care au fost închise. Cele 9 terase deschise ieri de City Grill au fost ocupate în proporție de 100% ieri la prânz, cu liste suplimentare de așteptare. Și pentru cină au fost rezervări, însă ploile au făcut ca interesul pentru terase să scadă parțial.

Capacitatea noastră este mult diminuată față de ce reprezintă normalul. Terasele funcționează la 40% din capacitate, iar interioarele nu sunt încă folosite. Cu toate acestea, gradul de ocupare de 100% de ieri de la prânz este o dovadă clară că bucureștenii își doreau să se reîntoarcă în restaurante.

Daniel Mischie

Citește și: Cum se va sta la terasele City Grill, Hanul lui Manuc sau Caru cu Bere de la 1 iunie

Ce au mâncat românii în prima zi de relaxare

Cele mai cerute mâncăruri au fost ciorba de văcuță, sarmalele cu mămăliguță, ciolanul de porc cu varză călită, pulpele de rață cu varză și papanașii. La capitolul băuturi, bucureștenii au preferat berea, limonada și vinul.

În restaurantele de tip casual dinning, au fost, în medie, 2-3 persoane la o masă, iar la cele de tip berării sau restaurante eveniment, media a fost de 4 persoane. Nota de plată pentru o masă a fost între 90 și 120 de lei.

Dacă înainte de pandemie locațiile din Centrul Istoric aveau aproape 50% dintre clienți turiști străini sau expați, iar cele de tip casual dinning 20-30%, acum prezența unor clienți străini în restaurante a fost o excepție.

Faptul că terasele au fost pline ne-a demonstrat că bucureștenii au încredere în măsurile luate de operatorii de restaurante. Prioritatea grupului City Grill este siguranța clientului și a angajatului și, abia în plan secundar, este profitabilitatea.

Daniel Mischie

Fiecare restaurant al grupului a beneficiat de o investiție între 2.000 și 10.000 de euro în măsuri de protecție - achiziție de măști, mănuși, dezinfectanți, scannere de temperatură pentru angajați, soluții și aparate pentru dezinfectarea bucătăriilor. Suprafețele se dezinfectează la fiecare 30 de minute, mesele se dezinfectează și ele după fiecare client și există măști de unică folosință în toate restaurantele, care le sunt oferite clienților, în cazul în care nu au și sunt nevoiți să intre în interior, la casa de marcat sau la toalete.

Vezi și: FOTO REPORTAJ | Cum arată Centrul Vechi după redeschiderea teraselor

La intrarea în restaurant există scanner de temperatură. Nu e obligatoriu pentru clienți să facă testul, dar în cazul în care aceștia vor să își verifice temperatura, o pot face.

Grupul City Grill deține 18 restaurante în București sub brandurile City Grill, Buongiorno, Caru’ cu Bere, Pescăruș, Hanu’ lui Manuc, Hanu’ Berarilor și Becker Brau. Grupul a încheiat anul 2019 cu afaceri de 187 de milioane de lei, în creștere cu 13% față de anul anterior.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri