Restricțiile de călătorie impuse din cauza pandemiei de COVID-19 au lovit puternic industria turismului, din care face parte și platforma americană de rezervare a spațiilor de cazare, Airbnb. CEO-ul companiei a vorbit într-un interviu acordat unei publicații americane despre ultima perioadă și provocările întâmpinate.

”Ne-a luat 12 ani să construim Airbnb și am pierdut aproape totul în șase săptămâni”, a precizat Brian Chesky, CEO-ul Airbnb într-un interviu acordat publicației CNBC, în care a mai precizat faptul că listarea la bursă, programată pentru acest an, nu mai este sigură.

”Turismul, așa cum îl știam, nu mai există. Nu aș vrea să spun că nu vom mai călători, ci mai degrabă că felul în care o făceam a dispărut și nu se va mai întoarce. Ne vom urca în mașinile noastre, vom parcurge câțiva kilometri către o locație și vom sta în case. ”, adaugă Chesky

CEO-ul a menționat totuși că operațiunile de pe teritoriul Statelor Unite ale Americii dau semne de revenire, însă nu vrea să își facă ”speranțe false”. Din fericire, compania se bucură de încrederea investitorilor care au ales să le ofere o investiție de 1 miliard de dolari în plină pandemie, respectiv luna aprilie a acestui an, pe care compania preciza la acel moment că o va folosi pentru a aduce mai mulți proprietari de locuințe pe platformă care să ofere experiențe unice și să dezvolte o componentă de închiriere pe termen lung.

Sursa foto: Tero Vesalainen / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri