Sorin Stoica, CEO Eturia: După ce va apărea un vaccin anti-COVID, vom vedea o explozie a prețurilor pentru destinațiile populare

Turismul este una dintre cele mai afectate ramuri de către pandemia de Coronavirus. Restricțiile de circulație și teama de a nu contracta virusul au împiedicat oamenii să își rezerve vacanțe în străinătate sau de lungă durată. Într-un interviu acordat wall-street.ro, Sorin Stoica, CEO-ul agenției de turism Eturia, a declarat că turiștii ar trebui să aibă curajul să își rezerve concediile din timp, cu atât mai mult cu cât aceștia pot beneficia de diferite vouchere. Acesta avertizează cu privire la o explozie a prețurilor pentru destinațiile turistice populare, odată ce un vaccin anti-COVID-19 va apărea.

De obicei, sfaturile sunt transmise la final, dar, pentru că pandemia a modificat serios ordinea lucrurilor în ceea ce privește turismul, sfatul primează în rezervarea unei vacanțe. Mult mai sceptici decât înainte, turiștii nu mai dau click imediat ce văd o ofertă de vacanță. Sorin Stoica contrazice acest comportament și avertizează asupra unei explozii a costurilor vacanțelor, după descoperirea unui vaccin.

”Turiștii trebuie să își planifice din timp vacanțele pentru plecările din 2021. În acest moment, toți furnizorii din turism sunt dispuși să ofere flexibilitate, tarife atractive și condiții de anulare foarte permisive. Imediat ce vom avea un vaccin și cererea va crește vom vedea o explozie de tarife, mai ales pe anumite destinații populare cum sunt cele din Caraibe, Asia și Oceanul Indian”, a declarat Sorin Stoica.

Vezi și: Sorin Stoica, CEO Eturia: În 2020 industria turismului va înregistra o scădere de până la 40%

În ciuda tuturor condițiilor pandemice, preferințele turiștilor nu s-au modificat. Eturia a vândut foarte bine destinații precum Maldive, Mauritius, Mexic, Caraibe sau Africa pentru vacanțele din iarna lui 2020, dar și 2021. Însă principalele solicitări ale acestora se îndreaptă spre restricțiile de circulație din regiunea pe care urmează să o viziteze.

Citeste si:
Nouă din zece pacienţi vindecaţi de COVID-19 se confruntă cu efecte...
Nouă din zece pacienţi...
Citeste si:
8 remedii pentru ameliorarea durerii in gat
8 remedii pentru ameliorarea...

”Pentru turiștii care călătoresc în perioada imediat următoare întrebarea principală este unde pot călători și care sunt condițiile de intrare în țara respectivă. În plus, sunt interesați de necesitatea respectării carantinei la întoarcere. Cât despre cei care urmează să călătorească în viitor principala întrebare este legată de condițiile de anulare sau mutare a datelor de călătorie în cazul în care nu se poate călători din cauza noului virus”, a explicat Stoica.

Destinațiile europene, pe lista vacanțelor pregătite de Eturia

Pandemia a generat o serie de schimbări la nivelul tuturor companiilor, care au fost nevoite să se adapteze noului mers al lucrurilor. În acest sens, Eturia a introdus și destinațiile europene în portofoliul său.

Ne-am dat seama că avem foarte multă expertiză pe aceste destinații și putem construi produse cu un raport foarte bun “value for money”.

”Am avut timpul necesar pentru a dezvolta o colecție de produse pentru Europa, am regândit grupurile cu tour-leader care sunt, în acest moment, produsul nostru vedetă. Acest tip de produs este organizat în grupuri mici, grupuri care au alături un tour-leader experimentat. Noutatea adusă de această pandemie este faptul că oferim pentru toate produsele flexibilitate atât în ceea ce privește termenele de plată, precum și condiții speciale de anulare sau mutare”, a spus CEO-ul Eturia.

Citeste si:
Vaccinul făcut de Pfizer ar putea fi distribuit americanilor până...
Un vaccin anti-COVID-19 făcut...

Te poate interesa și: Alin BURCEA, Paralela45: Cine are bani la saltea, supraviețuiește, cine nu, nu

Referindu-ne strict la numărul de cereri pentru vacanțe în Europa din totalul cererilor primite, procentul de solicitări pentru destinațiile europene a crescut de la 15%, înainte de pandemie, la circa 30%, în prezent.

Eturia a folosit perioada pandemiei pentru a investi într-un nou site, dar și în platforme de învățare pentru angajați. Sorin Stoica menționează că unul dintre aspectele importante pe care le-a deprins în urma acestei perioade a fost regândirea costurilor, pornind de la renegocierea pachetelor cu furnizorii.

Vezi și: CEO Eturia: Ce vreau de la viitorul primar? Parcări și curățenie în jurul construcțiilor din București!

Citeste si:
Ce prețuri au mașinile electrice cu peste 200.000 km
Ce prețuri au mașinile...

”În perioada aceasta, am învățat să comunicăm mai bine atât în echipă, cât și cu turiștii noștri. Ne-am eficientizat procesele de lucru și am învățat să ne focusăm pe lucrurile importante. Am alocat mult timp pentru learning și ne-am consolidat cultura organizațională. Nu în ultimul rând, am învățat să fim mai chibzuiți și mai prudenți în materie de costuri. Am reevaluat furnizorii și am negociat condiții mai bune și beneficii suplimentare pentru turiști”, a explicat Sorin Stoica.

Eturia, agenție de turism specializată în vacanțe exotice, pune la dispoziția turiștilor români vacanțe” tailor made” în peste 120 de destinații din întreaga lume. În anul 2019, Eturia a înregistrat o cifră de afaceri de 12 milioane de euro.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri