Ultimele restricții adoptate de Comitetele pentru Situații de Urgență au afectat nu doar industria HoReCa. Mai multe sectoare care deservesc restaurantele, cafenelele, hotelurile și cluburile au intrat în colaps. Patronii de localuri nu au fost în stare să își plătească furnizorii de produse. Contractele amânate sau anulate au adus cu ele pierderi financiare și de personal uriașe, scrie Digi24.

Spre exemplu, din martie până în octombrie, vânzările unui distribuitor de alimente pentru industria HoReCa au scăzut cu 40 de procente. Produse speciale pentru restaurante, cum ar fi sosul de roșii pentru pizza sau băuturile alcoolice au rămas blocate în depozit.

Compania deschisă în urmă cu 30 de ani avea în această perioadă 800 de clienți în București și Constanța. Acum numărul lor a scăzut radical.

Cea mai afectată este zona de centru vechi al Capitalei și sunt foarte mulți clienți acolo și nu numai care ne-au spus franc: Voi intra în insolvență. Luna aceasta este un blocaj total, blocaj total al banilor din piață. Avem marele avantaj de a lucra și cu lanțurile de magazine, acest lucru ne ajută la cashflow și la rularea anumitor produse, dar asta înseamnă 20 la sută din tot portofoliul nostru.

Carmen Savu, manager distribuitor pentru HoReCa

Închiderea restaurantelor a însemnat și anularea a zeci de nunți și botezuri pentru această perioadă. Organizatorii de evenimente spun că le este tot mai greu să se descurce, în condițiile în care trebuie să amâne câteva luni contractele cu furnizorii.

Anul acesta a venit cu provocări și pentru Kalman Bako, un antreprenor care vinde sisteme audio profesionale. A avut din ce în ce mai puțini clienți ocazionali, care au cumpărat boxe și aparate pentru petreceri.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri