Wizz Air, una dintre cele mai mari companii aeriene din Europa, lansează WIZZ RIDE, o nouă platformă de rezervare de taxiuri și transferuri private, integrată în aplicația sa pentru mobil, în parteneriat cu cel mai mare furnizor B2B de soluții de închiriere și mobilitate auto, CarTrawler. Platforma le oferă utilizatorilor cea mai largă gamă de opțiuni de călătorie, făcând planificarea rutei mai eficientă datorită soluțiilor sale personalizate.

Folosind primul kit software de mobilitate terestră din industrie de la CarTrawler, WIZZ RIDE le permite utilizatorilor să aleagă o călătorie la cerere sau rezervată anterior. Prin conectarea opțiunilor de transport, WIZZ RIDE ușurează călătoriile oferind un serviciu pentru nevoile pasagerilor din momentul în care pleacă din casă și până la sosirea la destinația dorită.

Produsul WIZZ RIDE oferă servicii convenabile de mobilitate la sol atât pentru rezervările efectuate anterior, cât și pentru solicitările de moment, care le permit clienților noștri să economisească timp și bani. Un serviciu ușor de utilizat, introdus în colaborare cu CarTrawler, este acum disponibil la simpla apăsare a unui buton din aplicația Wizz Air.

George Michalopoulos, Chief Commercial Officer la Wizz Air

Vezi și: Wizz Air introduce noi zboruri din România. Care sunt destinațiile turistice

Wizz Air, compania care operează o flotă de 134 de aeronave Airbus A320 şi A321, este listată la London Stock Exchange cu abrevierea WIZZ. Compania a fost numită, recent, una dintre cele mai sigure zece companii aeriene din lume de către airlineratings.com, singura agenţie mondială de siguranţă şi rating de produse, iar în 2020 "Compania aeriană a anului" de către Air Transport Awards.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri