KFC face un nou pas în piața de business și își deschide un hotel, construit în stilul Colonel-core (pornind de la Colonelul Sanders, fondatorul KFC), la mesele căruia se vor servi toate sortimentele de aripioare pe care le-ar putea mânca cineva, iar personalul hotelier va fi disponibil 24 de ore pe zi pentru nevoile clienților.

Această nouă construcție, denumită House of Harland de către compania de fast food va fi locată în cartierul Shoreditch, din Londra. Experiența clienților va începe cu urcarea clienților într-un Cadillac negru poreclit Colonelmobile, care îi va transporta în liniște până la noua destinație, unde vor fi întâmpinați de o recepționeră, potrivit bosshunting.com.

Dotările hotelului sunt într-o singură tematică, caracteristică KFC. Întregul aranjament de interior, de la așternururile patului, prosoape, produsele de îngrijire, consola KFC de retro gaming Hot Winger Arcade Machine, precum și monitorul promit să producă senzație.

Însă cel mai spectaculos dintre serviciile oferite va fi, fără îndoială, prezența unui buton „Press For Chicken” (Apasă pentru pui), care face exact cum îi e numele, adică apăsarea lui înseamnă o comandă propriu-zisă de meniu cu pui (în cantități nelimitate și regim all inclusive inclus în costurile șederii). Noul hotel al producătorului american își va avea și propriul cinematograf, decorat tot în tema KFC.

Singurul inconvenient, potrivit publicației citate, al Casei de Halrand, va fi faptul încăperile de cazare urmează să fie disponibile pentru clienți doar pe timp de noapte, iar hotelul în sine va fi deschis numai pe durata a 11 zile ale lunii august (de pe 18 până pe 29). Prețul va fi de 111 de lire sterline / 208 dolari pe noapte pentru o cameră (pentru până la doi clienți).

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri