Wizz Air, una dintre cele mai mari companii aeriene din Europa, anunță că chatbot-ul său virtual pentru asistență, Amelia, este acum disponibil în Facebook Messenger pasagerilor, pentru a obține rapid și simplu informații de călătorie și pentru a gestiona detaliile zborurilor.

Numit după Amelia Earhart, chatbot-ul Wizz Air din Facebook Messenger este cel mai nou canal pe care clienții îl pot folosi pentru a adresa întrebări despre rezervările lor, starea zborurilor, precum și produsele și serviciile Wizz Air. Clienții trebuie pur și simplu să inițieze un mesaj direct către pagina de Facebook Wizz Air sau să caute Wizz Air pe Messenger.

Chatbot-ul este disponibil totodată pe mai multe pagini ale site-ului companiei aeriene, wizzair.com, în engleză, italiană și germană, fiind cea mai rapidă și accesibilă modalitate de a obține răspunsuri direct de la Wizz Air.

Chatbot-ul din Facebook Messenger asigură un mod rapid și simplu pentru clienți de a primi informații despre gestionarea detaliilor zborurilor, cum ar fi modificarea rezervării, verificarea stării zborului și adăugarea bagajelor la rezervarea lor. Wizz Air vrea să extindă nivelul de cunoaștere al Ameliei și să sprijine pasagerii cu o varietate de opțiuni de tipul «self-service».

Retail jobs

Paulina Gosk, purtător de cuvânt al Wizz Air Grup

Wizz Air operează o flotă de 145 de aeronave Airbus A320 și A321. Wizz Air este listată la London Stock Exchange cu abrevierea WIZZ. Sursa foto: Wizz Air

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri