Guvernul de la Budapesta vrea să pună capăt fenomenului ”turismului pentru carburanți”, în condițiile în care benzina costă 1,2 euro/litrul. Ca urmare, doar mașinile înmatriculate în Ungaria vor mai putea cumpăra la acest preț plafonat.

Numai automobilele înmatriculate în Ungaria vor putea cumpăra combustibili la preţurile plafonate de guvern, începând de vineri, în timp ce automobilele înmatriculate în străinătate vor cumpăra combustibili la preţurile pieţei, a declarat Gergely Gulyas, şeful de cabinet al premierului Viktor Orban, transmite Agerpres.

În condiţiile în care preţurile la combustibili în Ungaria sunt cele mai mici din Europa, a crescut foarte mult turismul în scopul achiziţionării de combustibili în zona de graniţă, astfel încât acest turism a devenit o ameninţare la adresa securităţii aprovizionării, susţine Gergely Gulyas.

Statistic: Automotive fuel sales in Hungary from 2011 to 2021 (in million forints) | Statista
Find more statistics at Statista

"Cumpărătorii străini profită de faptul că Ungaria este capabilă să menţină preţul la benzină la 480 de forinţi (1,2 euro) pe litru, în timp ce în alte părţi din Europa este de 700-900 de forinţi", a spus Gergely Gulyas.

Retail jobs

Pentru a preveni un astfel de "abuz", numai automobilele înmatriculate în Ungaria vor putea cumpăra benzina la 480 de forinţi litrul în Ungaria. Ceilalţi vor trebui să plătească preţul pieţei, a subliniat Gergely Gulyas.

Sursa foto: Szabolcs Toth / Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri