Mai putin de jumatate din cele aproximativ 7.000 de sejururi la preturi reduse din programul O saptamana la mare au fost vandute pana in prezent, insa, pentru ultimele serii initiatorii proiectului estimeaza ca vor fi vandute aproape toate biletele, a declarat marti, pentru NewsIn, Dragos Raducan.

Secretarul general al Federatiei Patronale a Turismului Romanesc (FPTR), Dragos Raducan a precizat ca din punct de vedere al afacerii, programul initiat de Federatie si fosta Autoritate Nationala a Turismului (ANT) nu este unul avantajos, nici pentru agentiile de turism si nici pentru hotelieri.

"Se doreste mai mult deschiderea mai rapida a sezonului. Agentiile castiga numai foarte putin din programul acesta, dar il obisnuieste pe client sa-i treaca pragul. Pe termen lung poate reprezenta un castig", spune oficialul FPTR.

Raducan estimeaza ca, pana la final, prin intermediul programului vor merge la mare aproximativ 9.000 de romani, ceea ce reprezinta o crestere fata de anul precedent, cand 6.000 de oameni au apelat la el. Potrivit lui Raducan, este posibil ca "O saptamana la mare" sa fie continuat si la finalul sezonlui, in luna septembrie. "Depinde de vreme si daca vom reusi sa-i convingem pe hotelieri sa intre in program", a spus Raducan.

Programul inceput in mai se va inchide la 15 iunie si pune la dispozitia romanilor circa 14.000 de locuri pe litoral. Tarifele pentru sase nopti pornesc de la 99 lei la hoteluri de o stea. Pentru un sejur la un hotel de doua stele pretul biletului este de 119 lei, in timp ce, pentru o vacanta la un hotel de trei stele, romanii vor scoate din buzunar 149 de lei.

Programul se desfasoara in 26 de hoteluri din 12 statiuni de pe litoral, cele mai cautate fiind, potrivit lui Raducan, Mamaia, Neptun si Eforie Nord.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri F