Jucătorii de pe piața internațională a gastronomiei se întrec pentru a le oferi experiențe culinare cât mai deosebite clienților. Dintre acestea, iese în evidență compania franceză de turism spațial Zephalto, care le oferă, la propriu, clienților ocazia de a lua masa în stratosferă.

Experiența culinară, pe lângă faptul că este, efectiv, la marginea stratosferei, adică la o înălțime de 25 de kilometri de suprafața terestră, are însă și o componentă calitativă greu de refuzat.

Astfel, preparatele pe care le vor gusta doritorii vor avea garanția celui mai înalt standard de calitate posibil în lumea restaurantelor, mai precis stelele Michelin.

Prețul unei astfel de exepriențe culinare însă, nu este unul tocmai redus. Astfel, pre-rezervările pentru o masă luată tocmai în stratosferă încep de la 10.000 de euro, transmite CNN.

Acesta nu este însă costul total al experienței, în această sumă intrând numai prețul preparatelor. Întreaga călătorie cu capsula presurizată Celeste, cea care asigură pachetul turistic oferit de compania Zephalto și care este atașată de un balon stratosferic, costă nu mai puțin de 120.000 de euro.

Cât despre durata călătoriei, compania promite să transporte șase pasageri la altitudine maximă în 90 de minute, la o viteză de patru metri pe secundă.

Apoi, masa luată "de la marginea spațiului", după cum promovează Zephalto această experiență, durează trei ore, timpul în care capsula Celeste va pluti, efectiv, deasupra pământului.

Sursa foto: Zephalto

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri