Hilton isi continua expansiunea la nivel global

Compania Hilton Hotels are in vizor o puternica pulsatie in expansiunea la nivel gobal, urmand sa inaugureze noi proprietati in Rusia, Marea Britanie si America Centrala, anunta The Wall Street Journal.

Hilton Hotels Corp. a anuntat incheierea de contracte cu trei grupuri imobiliare, pentru dezvoltarea a 55 de proprietati a caror costuri totale de constructie se ridica la 1,7 miliarde de dolari. Miscarea facuta de Hilton este parte integranta a planului de expansinue in afara Statelor Unite, prin lansarea de proiecte in sistem de tip franciza.

In Rusia, compania-partener a Hilton Hotels este London & Regional Properties Ltd. Care detine deja un lant hotelier in Londra si Frankfurt. Obiectivele vizate de cele doua companii nu se limiteaza la orasele Moscova si St. Petersburg, ci si in alte centre regionale cu putine hoteluir internationale.

In Marea Britanie, partenerul ales de Hilton este Shiva Hotels Ltd. Al treilea contract, care urmareste extinderea in Caraibe si America Centrala, a fost incheiat cu compania Caribbean Property Group. Noi hoteluri Hilton vor fi ridicate in Puerto Rico, Costa Rica, Panama, Republica Dominicana si Trinidad.

Noile proiecte sunt doar continuarea parteneriatelor internationale anuntate de trustul hotelier anul trecut. In 2006, Hilton Hotels a incheiat contracte pentru deschiderea de 100 noi hoteluri in India si China. Oficialii comaniei au declarat ca urmaresc colaborarea cu investitori straini cu cifre de afacei mari si experienta in afacerile de nivel local.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri