Primul hotel Trianon din Capitala, parte a lantului international Trianon, inaugurat joi, este scos la vanzare pentru 5,5 milioane de euro

Potrivit reprezentantilor companiei imobiliare EuroMetropola, la un grad de ocupare de circa 70%, hotelul poate genera din cazare venituri de peste 550.000 euro anual. La un grad de ocupare de 80%, hotelul poate genera in plus venituri anuale de aproximativ 100.000 de euro.

"Luand in calcul si veniturile din activitatile conexe, pentru ca Trianon are si o sala de conferinta, dar si un restaurant cu o capacitate de 80 de persoane, randamentul investitiei poate atinge 8-10% pe an, o cifra extrem de buna pentru piata romaneasca de spatii de cazare in acest moment", a declarat partner Manager al EuroMetropola, Monica Marin.

Lucrarile de constructie la noul hotel Trianon au fost demarate in anul 2004, finalizandu-se in 2006. Dezvoltatorul acestui proiect imobiliar este compania romaneasca Olimp Technics, societate controlata de trei persoane de origine franceza.

Hotelul dispune de 26 camere din care 4 camere simple, 20 camere duble si doua apartamente, cu o capacitate de 48 de persoane, o braserie, un restaurant cu terasa, o sala de conferinte si o agentie de turism.

Amplasat in apropierea parcului Cismigiu, hotelul se intinde pe o suprafata de peste 2.200 metri patrati construiti si este clasificat la trei stele. Dupa achizitionare, hotelul poate fi supus unui rebranding, intrucat nu face obiectul niciunui contract de tip franciza, sustin reprezentantii Eurometropola.

Brandul Trianon detine in prezent 14 hoteluri in tari precum Franta, Olanda, Belgia, Elvetia. Primul hotel Trianon din lume a fost deschis in Franta.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri