Romanii au cheltuit peste 50 mil euro in Halkidiki, in 2007

Cei aproximativ 115.000 de romani care si-au petrecut concediul in regiunea Halkidiki din Grecia au cheltuit peste 50 mil euro, a declarat presedintele Asociatiei Hotelurilor din Halkidiki, Gerasimos Bakogiannis.

Romanii se situeaza pe locul trei, la egalitate cu rusii, intr-un clasament al numarului de turisti straini din Halkidiki, dupa nemti si englezi, informeaza NewsIn.

Gerasimos Bakogiannis se asteapta ca in 2008 numarul de turisti romani care vor vizita Halkidiki sa fie cu 20% mai mare fata de anul acesta.

"Romanii reprezinta o tinta importanta pentru noi. Turistii romani sunt atrasi de Halkidiki datorita serviciilor de calitate pe care le ofera hotelurile de aici, precum si datorita frumusetii naturii. Avem turisti care vin si vor sa se cazeze la acelasi hotel, uneori chiar si in aceeasi camera de sapte, opt ani. Asta inseamna ca sunt foarte multumiti de serviciile pe care le oferim", a declarat Gerasimos Bakogiannis.

Presedintele Asociatiei Hotelurilor din Halkidiki estimeaza ca in 2008, preturile la cazare vor creste cu aproximativ 2,3% fata de 2007. In Halkidiki, sunt aproximativ 500 de hoteluri, dintre care zece hoteluri de cinci stele, 70 de patru stele, iar restul de trei stele.in 2007 In Halchidiki au functionat 20 de hoteluri care au oferit servicii all inclusive si doua hoteluri (2000 de paturi) care au oferit servicii ultra all inclusive.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri