Compania aeriana britanica easyJet a decis sa initieze in Romania cooperarea cu agentia de turism JInfo Tours, cu scopul de a-si extinde prezenta pe piata romaneasca si de a diversifica optiunile de rezervare pentru clientii sai.

Pentru prima data in istoria companiei, easyJet a decis sa aiba o colaborare de acest gen in Romania, pentru a oferi oportunitati sporite clientilor sai, care vor putea face rezervari si prin alte modalitati decat cea internationala, online, in cazul in care acestia nu au posibilitatea de a se conecta la site-ul companiei.

“Romania are un potential foarte important al segmentului de piata low-cost, iar oferta easyJet de a zbura catre Italia, Spania si Marea Britanie va deveni acum si mai accesibila potentialilor clienti. Practic, oricine va putea face rezervari de bilete easyJet, chiar daca nu are acces la Internet sau nu detine un card pentru a face plati online”, a spus Peter Voets, easyJet Marketing Director Romania

„easyJet pune la dispozitie clientilor sai servicii de inalta calitate la preturi extem de avantajoase, ceea ce vine in perfecta corelare cu strategia J’Info Tours de a oferi cele mai bune pachete de destinatii si operatori aerieni. Din propria experienta de zbor cu easyJet, pot confirma faptul ca aceasta companie ofera servicii performante atat in ceea ce priveste abilitatile echipajelor de zbor, cat si in ceea ce priveste flota, formata din cele mai noi aeronave din Europa,“ a spus Carmen Pavel, Presedinte J’Info Tours.

Interesul ridicat manifestat deja de clientii romani pentru zborurile easyJet au determinat si alte agentii de turism sa ofere spre vanzare bilete pentru cursele companiei.

easyJet are o flota compusa din 137 de aeronave care acopera 338 rute intre 87 aeroporturi din 23 tari. Compania a transportat peste 36 milioane de pasageri in ultimele 12 luni.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri