Popularitatea Romaniei ca destinatie de vacanta va creste in urmatorii ani, iar numarul turistilor va creste considerabil, a declarat Natasa Kazmer, directorul de comunicare al operatorului low-cost Wizz Air, citat de site-ul propertyshowrooms.com.
Oficialul Wizz Air sustine ca Romania ofera vizitatorilor o gama larga de atractii, ceea ce o poate face una dintre cele mai populare destinatii turistice din Europa in urmatoarea perioada. "Exista un capital in crestere, iar peisajele rurale si plajele de la Marea Neagra pot atrage turistii", a adaugat directorul de comunicare al Wizz Air.

Natasa Kazmer a mai spus ca odata ce operatorii low-cost au intrat in aceasta zona si au facut ca transportul sa fie mult mai rapid, Romania ar trebui sa devina cel mai nou loc din Europa care trebuie vazut. In plus, popularitatea in crestere a statului printre agentiile de turism ar putea sa mareasca interesul investitorilor, anunta NewsIn.

Wizz Air a anuntat, saptamana trecuta, ca va lansa un nou serviciu intre Bucuresti si aeroportul John Lennon din Liverpool. Potrivit datelor Asociatiei Americane de Automobile, Romania a inregistrat, anul acesta, un avans de 700% a numarului de turisti americani.

Wizz Air opereaza 90 de zboruri din Polonia, Ungaria, Bulgaria, Croatia, Slovenia si Romania catre 48 de destinatii europene. In Romania, Wizz Air opereaza pe aeroportul din Bucuresti cu sapte curse si pe cel din Targu Mures cu o cursa.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri