Afacerile inregistrate de Aerotravel Lufthansa City Center, unul dintre principalii tour-operatori din Romania in primele noua luni ale anului s-au ridicat la 22,6 milioane euro, din care 18 milioane din activitatea de ticketing si 4,6 milioane din turism, conform reprezentantilor companiei.

Cresterea de aproximativ 20% fata de perioada similara a anului trecut este pusa pe seama lansarii de noi linii de produse leisure, cresterii potrofoliului de clienti atat pe segmentul leisure cat si pe cel business, cresterii eficientei personalului si, nu in ultimul rand, pe tehnologia folosita.

Reprezentantii companiei estimeaza pentru finele anului majorarea cifrei de afaceri la 30 milioane euro, in crestere cu 25% fata de 2006. Cresterea generala a fost data de cresterile fiecarei divizii din companie.

“De exemplu, linia de produse EuroCityBreaks lansata la inceputul acestui an s-a bucurat de mult succes dovedindu-ne ca premisele de la care am pornit au fost corecte si evident determinandu-ne sa adaugam liniei si alte destinatii. Un alt succes al acestui an este lantul de chartere catre Grecia, am operat 3 chartere pe saptamana, Insula Skiathos din Bucuresti si Insula Rhodos din Timisoara si Cluj. Implementarea unui sistem de management al calitatii a fost resimtita imediat prin cresterea portofoliului de clienti corporate, piata de business travel fiind extrem de sensibila la calitate”, a explicat pentru Wall-Street Claudia Stan, director marketing Aerotravel Lufthansa City Center.

Aerotravel Lufthansa City Center face parte din reteaua internationala de agentii de turism “Lufthansa City Center” cu prezenta la nicel mondial.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri