Compania aeriana low-cost Germanwings, parte a grupului Lufthansa, va introduce o cursa de la Cluj-Napoca spre Koln, incepand cu 8 mai, cu o frecventa de trei ori pe saptamana
PR managerul Germanwings, Andreas Engel, a declarat, miercuri, in cadrul unei conferinte de presa, ca pretul unui bilet incepe de la 19 euro, cu toate taxele incluse, iar in medie biletele companiei costa 60-80 de euro.

“Clientii Germanwings sunt persoane care calatoresc in mod regulat in afara tarii si cauta solutii eficiente. In alegerea unei companii low-cost este si avantajul de a beneficia de zboruri directe catre principalele centre de afaceri”, a mai spus Engel.

Printre clientii de tip business pe care spera sa ii atraga compania se numara si firma germana Goldbeck, din Bielefeld, care construieste fabrica Nokia din comuna clujeana Jucu. De altfel, potrivit oficialului Germanwings, 42% din pasagerii firmei calatoresc in scop de afaceri.

Rezervarile pentru cursa Cluj-Napoca – Koln se pot face incepand cu miercuri, 5 martie, pe site-ul companiei. Andreas Engel a mai afirmat ca de la aeroportul din Koln exista legaturi atat spre centrul orasului, din zece in zece minute, cat si spre Frankfurt, din 15 in 15 minute.

In 2007, compania a transportat opt milioane de pasageri, a avut un grad de incarcare de 82% a aeronavelor si o cifra de afaceri de 630 de milioane de euro. Germanwings este cea mai mare companie low-cost din Germania si opereaza in prezent curse Bucuresti spre destinatii din Germania, urmand sa introduca curse spre Stuttgart si Berlin.

Germanwings opereaza zboruri de pe cinci aeroporturi din Germania, Koln/Bonn, Stuttgart, Berlin Schonefeld, Hamburg si Dortmund, catre 60 de destinatii din toata Europa. Compania are o flota de 27 de avioane de tip Airbus A319 si Airbus A320.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri