J\'Info Tours a invetit 4,5 milioane euro in sapte chartere exotice, in 2008, cu 7-8 zboruri saptamanale care au o capaciatate de 140 - 180 de locuri, a declarat directorul de marketing al agentie de turism , Cristian Irimia.
"Aceasta investitie reprezinta avansul care ne garanteaza sejururile ce se vor desfasura in Mallorca, Tenerife, Barcelona, Antalya, Creta, Rhodos si Corfu, in hoteluri de doua si patru stele. Preturile incep de la 219 - 398 euro, fara taxe de aeroport, in locatii de doua sau trei stele, si cuprind zbor, transfer, ghid si cazare plus mese pentru sase nopti", a declarat directorul de marketing al agentiei J'Info Tours.

Potrivit acesteia pentru Tenerife, Antalya si Creta zborurile vor incepe de Paste si se vor finaliza in septembrie, iar pentru celelalte patru chartere zborurile incep la sfarsitul lunii mai, inceputul lunii iunie si vor dura patru luni.

"Am incercat sa prelungim sezonul incepand cu lunile aprilie si mai. Primavara este cel mai frumos in insulelel Greciei datorita vegetatiei pentru ca vara este foarte cald si totul este uscat. Turistul roman vrea o vacanta din ce in ce mai scumpa si se observa clar trecerea de la hotelul de trei stele la cel de patru stele", a mai spus Cristina Irimia.

Vanzarile agentiei de turism J'Info Tours au fost in 2007 de aproximativ 29 milioane euro, iar pentru anul in curs reprezentantii companiei estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu circa 25%, a declarat directorul de marketing al agentiei Cristina Irimia, potrivit NewsIn.

Potrivit acesteia, volumul de calatorii al agentiei in vara 2007 s-a dublat prin introducerea de noi destinatii charter. "Vanzarile verii au fost remarcabile pe cele trei destinatii charter spaniole - Barcelona, Mallorca, Tenerife, precum si pentru excursiile in Italia, Franta, Portugalia si Maroc. Valoarea vanzarilor in 2007 a fost de aproximativ 29 milioane euro (...). Pentru 2008 estimam o crestere cu 25% a cifrei de afaceri si o dublare a numarului de calatorii charter si business", a precizat Cristina Irimia.

De asemenea, directorul de marketing al agentiei de turism a afirmat ca peste 25.000 de turisti au apelat la serviciile de calatorie ale J’Info Tours pentru a vizita diverse destinatii.

Potrivit datelor companiei, in anul 2007 agentia J'Info Tours a introdus prima serie de zboruri directe spre Salzburg de pe piata turistica romaneasca, iar cea mai cautata destinatie de Paste a fost charterul spre Santorini. Alte destinatii introduse de agentie anul trecut au fost Antalya, Creta, Rhodos si Sharm el Sheik.

In 2006, cifra de afaceri inregistrata de companie a fost de 19 milioane de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri