Compania low-cost easyJet estimeaza ca va transporta 100.000 de pasageri in perioada de vara spre destinatiile Londra, Madrid si Milano, a declarat directorul de marketing al companiei, Peter Voets, citat de NewsIn.

"In ceea ce priveste zborurile spre Londra si Madrid acestea au loc zilnic de pe aeroportul Otopeni din Bucuresti catre aeroportul Gatwick din Londra, si de patru ori pe saptamana catre aeroportul Barajas din Madrid. Zborurile pe ruta Bucuresti-Milano sunt zilnice" a afirmat directorul de marketing.

Voets a adaugat ca easyJet va transporta in perioada estivala spre Londra un numar de 15.000 de pasageri, Madrid aproximativ 35.000 de calatori si spre Milano vor fi transportati 50.000 de pasageri. In functie de aceste estimari se observa ca destinatia preferata a romanilor este Italia, a subliniat reprezentatul easyJet.

Compania prevede ca va transporta in primul an de cand s-au lasat in Romania aproximativ 255.000 de pasageri. Gradul de ocupare pe care il preconizeaza reprezentantii companiei low-cost pentru primul an al operatiunilor easyJet in Romania este de 87%.

easyJet a trecut din aprilie la programul de operare de vara si a decis sa isi continue activitatea pe Aeroportul International “Henri Coanda” Otopeni.

Compania aeriana easyJet a lansat, in septembrie 2007, primele zboruri din Bucuresti catre Milano, estimand ca in primul an va avea peste 200.000 pasageri si vor acoperi 6% din piata low-cost din Bucuresti.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri