Un nou brand pe piata de turism

Piata romaneasca de turism a inceput sa-si dezvolte branduri noi, necunoscute pana acum publicului autohton, dar bine cunoscute pe piata internationala. Iata ca Ultramarin Travel si Clubul de Turism au lansat de curand, sub sloganul "Cauti prieteni de calatorie?", un nou brand care se adreseaza unui segment destul de mare de turisti, care pana acum au renuntat sa plece in vacante singuri sau chiar daca au pornit in voiaje nu au dorit sa recunoasca faptul ca si-ar fi dorit o companie care sa impartaseasca aceleasi gusturi. Conform statisticilor, aproape o treime din populatia adulta traieste singura, fara un partener stabil de cuplu. Chiar si in situatia unei familii, nu de putine ori au fost situatii in care nu toti membrii au dorit sa plece in concediu in acelasi loc. Unii prefera marea, altii muntele. Unora le place luxul, altora vacantele simple, rurale. Unii iubesc aventura, altii comoditatea si confortul situatiilor previzibile. Exista un lucru in comun pentru toti: petrecerea unei vacante conform viselor, la maximul asteptarilor. "Prieteni de calatorie" este un club de turism care vrea sa satisfaca o paleta larga de cereri astfel incat fiecare sa-si petreaca vacanta la maxim. Asa ca daca: nu vreti sa plecati singuri in calatorie; vreti sa impartiti impresiile cu cineva; vreti sa plecati la pescuit sau la vanatoare, dar sotia refuza; vreti sa plecati intr-un weekend de aventura; cautati un coleg pentru copilul vostru care pleaca intr-o tabara internationala; aveti nevoie de un sfat de calatorie, nu va ramane decat sa va inscrieti in clubul "Prieteni de calatorie".


Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri