Compania germana de transport aerian Lufthansa are in vedere un parteneriat cu concurentul sau austriac Austrian Airlines, care se confrunta cu dificultati financiare, a declarat Stefan Lauer, membru al consiliului director al Lufthansa.
El a adaugat ca grupul Lufthansa este interesat de un dialog cu actionarii Austrian Airlines, in cazul in care va fi contactat de guvernul austriac, scrie NewsIn.

Compania germana este considerata de mult timp drept investitorul preferat al coalitiei guvernamentale, dar nu a dorit sa comenteze pana in prezent, sustinand ca asteapta sa vada conditiile privatizarii.

Guvernul austriac tocmai a anuntat ca a cazut de acord cu privire la privatizarea a pana la 100% din capitalul Austrian Airlines. Totusi, guvernul si-ar putea pastra un pachet minoritar de blocaj, de 25%, fie direct, fie prin intermediul unor investitori privati sau chiar prin holdingul de stat OIAG.

Parteneriatul strategic, posibil ca urmare a acordului politic din cadrul coalitiei guvernamentale, reprezinta "cea mai buna solutie pentru Austrian Airlines si pentru cei 8.000 de angajati ai sai, avand in vedere situatia dificila cu care se confrunta", a spus Alfred Oetsch, presedintele companiei.

In afara de datoriile de 897,8 milioane euro, Austrian Airlines a raportat o pierdere de 48,7 milioane euro in primul semestru, in ciuda unui plan de eficientizare, si se asteapta la pierderi de pana la 90 de milioane euro pentru intregul an.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri