Aproximativ o treime din cei 6,4 milioane de utilizatori de Internet inregistrati in Romania sunt familiarizati cu achizitia de servicii turistice online, au declarat, pentru Wall-Street, reprezentantii Business Travel, citand un studiu al companiei de consultanta Metromind.
“Raspunsul pietei la solutia online oferita de decoleaza.ro este peste asteptari”, constata Paula Dobrescu (foto), general manager Business Travel, care si-a propus sa cucereasca piata ticketing-ului online cu proiectul decoleaza.ro, in urma unei investitii de 100.000 de euro.

In ultima perioada, agentiile de turism iau in calcul serios promovarea de site-uri online pentru vanzarea biletelor de avion, dar si a unor servicii adiacente. Studiul Metromind precizeaza ca majoritatea romanilor, atunci cand cumpara online, sunt interesati in proportie de 37% de calitatea produselor.

Aproximativ 21% sunt atrasi de posibilitatea de a economii bani platind mai putin, in timp ce doar 19% considera plata online ca o modalitate de a petrece timpul intr-un mod agreabil, fara sa fie nevoie sa se deplaseze in magazine sau la agentiile de turism.

Ca raspuns la schimbarile si tendintele din turimul romanesc, site-ul decoleaza.ro are in vedere “cele mai ieftine solutii de calatorie de pe aceasta piata”, dupa cum precizeaza Dobrescu, bilete la pret scazut promovate de companii aeriene pretigioase exclusiv pe site, dar si implementarea, in curand, a unei oferte complete de companii low-cost.

Pentru Business Travel, cele mai solicitate detinatii sunt Amsterdam, Barcelona, Paris si New York. Se estimeaza, pana la sfarsitul anului, un numar de peste 2.000 de calatorii achizitionate din cei cativa mii de utilizatori care viziteaza saptamanal site-ul.

Anul trecut, Business Travel a inregistrat o cifra de afaceri de 7 milioane de euro, pentru anul curent bugetandu-se o crestere cu 25% a incasarilor, incheie Dobrescu.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri