Nou director regional la easyJet

Compania aeriana easyJet a numit un nou director regional pentru Elvetia, Austria si Europa de Est, inclusiv Romania si Ungaria, in persoana lui Thomas Haagensen.

Noul director Thomas Haagensen va avea sediul la Geneva si va lucra direct cu Peter Voets, Regional Marketing Manager pentru Elvetia, Austria, Europa de Est, inclusiv Romania si Ungaria.

Thomas Haagensen si-a inceput cariera la sediul central al Tetra Pak, lider mondial in domeniul solutiilor pentru procesare, ambalare si distributie produse alimentare, dobandind experienta in domenii precum: management de produs, coordonarea programului global de evaluare a satisfactiei, New Business Development, precum si operatiuni de marketing si vanzari pentru Liban si Siria, avand sediul la Beirut intre 2004 si 2008.

Acesta a avut de asemenea, mai multe responsabilitati importante in reformarea organizatiilor si proceselor. In Liban, a fost responsabil pentru stabilirea planurilor de dezvoltare ale companiei si relatiile cu clientii, fapt ce a dus la o crestere substantiala a veniturilor Tetra Pak.

"Noul rol si responsabilitati din cadrul easyJet ofera oportunitati foarte bune pentru dezvoltare si de abia astept sa contribui la activitatile din regiune", a declarat Haagensen, care a absolvit HEC (Business School) - Business Administration din Lausanne.

easyJet este o companie aeriena low-cost din Europa, care detine 165 de aeronave care acopera 400 de rute intre 107 aeroporturi din 26 de tari. easyJet a transportat peste 42 de milioane de pasageri in ultimele 12 luni.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri