Veniturile totale ale companiei aeriene low-cost easyJet au crescut in ultimile trei luni ale anului cu 32% atingand 550 milioane lire sterline.

Din cele 550 de milioane de lire sterline, 440 de milioane reprezinta veniturile per pasager, in crestere cu 23,4%, iar restul de 105 milioane lire sterline sunt venituri suplimentare care includ si taxele pe bagaj si ele in crestere cu 82,9% .

De asemenea, venitul total pentru fiecare loc a crescut cu 23%, pana la 45,57 lire sterline. Acest lucru, potrivit companiei, se traduce intr-o crestere de 14% pe fiecare loc la o rata de schimb constanta.

Totodata in perioada amintita compania a transportat 10,1 milioane de pasageri, cu 10,1% mai multi decat anul precedent si cu 20% mai multi pasageri care au decolat din Europa Continentala.

"Este o performanta deosebita, in special cresterea de 14% a veniturilor totale per loc, la o rata de schimb constanta, dar si cresterea de 20% a numarului de pasageri din alte tari decat Marea Britanie", a declarat directorul executiv al easyJet, Andy Harrison.

Acesata a adaugat ca rezultatele easyJet pentru prima jumatate a anului vor fi in crestere fata de previziunile anterioare, chiar daca perspective veniturilor pentru perioada de vara ramane nesigura din cauza dificultatilor mediului macro-economic si potentialului de intarire a euro fata de lira.

"Prin urmare, previziunile easyJet pentru tot anul, la preturile actuale ale petrolului, dar si ale ratelor de schimb, sunt pozitive", a mai spus Harrison.

easyJet este liderul companiilor aeriene low-cost din Europa, avand in prezent 166 de aeronave care acopera 400 de rute intre 109 aeroporturi din 27 de tari.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri