Lantul hotelier Radisson SAS, prezent si pe piata locala prin fostul hotel Bucuresti, traverseaza un proces de rebranding, care presune schimbarea denumirii in Radisson Blu.
Prin aceast proces de rebranding vor trece toate cele 200 de hoteluri Radisson SAS din EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa), ca urmare a incheierii parteneriatului dintre Radisson si SAS.

Primul hotel sub aceasta noua denumire a fost inaugurat in Zurich. Urmeaza ca pe parcurs si celelalte hoteluri din portofoliu sa se treaca prin procesul de rebranding.

“Sub denumirea de Radisson Blu ne propunem sa devenim cel mai dinamic si inovator brand hotelier premium din lume”, e declarat Kurt Ritter, presedinte al grupului Rezidor din care face parte si brandul Radisson Blu.

Radisson SAS s-a infiintat in 1994, cand SAS International Hotels (SIH) a realizat un parteneriat cu brandul Radisson in Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA).

Rezidor, unul dintre primele 5 grupuri la nivel mondial în domeniul hotelier, deţine în România cel mai mare hotel din reteaua Radisson SAS din estul Europei. Inaugurat in septembrie 2008,un urama unei investitii de 70 mil. euro, hotelul Radisson SAS din Bucuresti este cel mai mare hotel de 5 stele din Romania cu 424 de camere, din care 301 standard, 74 executive, 10 camere pentru persoane cu dizabilitati si 39 de apartamente cu facilitati moderne.

Hotelul mai dispune de 4 restaurante, 3 baruri, un centru de conferinte de 1.500 de metri patrati, incluzand o sala pentru maxim 500 de persoane si alte 11 mai mici, un Bali Spa, un centru de sanatate operat de World Class Health Academy, piscina exterioara incalzita, jacuzzi exterior, pista pentru jogging, casino si magazine de lux.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri