Brandul turistic al Romaniei ar putea fi gata pana la sfarsitul anului,pentru brand si promovarea acestuia fiind disponibila suma de 75 de milioane de euro, iar din 2010 acest produs ar urma sa fie promovat, a declarat, pentru NewsIn, ministrul turismului, Elena Udrea.

"Licitatia pentru brandul turistic al Romaniei va avea loc probabil saptamana aceasta si intentionam ca pana la sfarsitul anului sa avem acest produs, urmand ca de anul viitor sa il promovam", a afirmat Elena Udrea.

Fosta guvernare a aprobat, la inceputul lunii februarie 2008, Programul anual de marketing si promovare turistica.

Acesta se refera, printre altele, la popularizarea destinatiilor si a produselor turistice romanesti, la realizarea unor studii de marketing si crearea brandului turistic national, la participarea la expozitii de turism in tara si in strainatate.

Statiunea de schi ce se va construi la Petrosani va fi cea mai mare de acest gen din sud-estul Europei, investitia in acest obiectiv ridicandu-se la aproximativ 70 milioane euro. Proiectul va incepe in luna iulie cu lucrarile pentru amenajarea a patru partii de schi de mari dimensiuni cumuland 46 de kilometri.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »



Citeste si
Udrea: Alina Bica nu mai calca in Romania