13 consortii se bat pentru viitorului brand turistic al Romaniei

13 consortii au depus oferte pentru realizarea viitorului brand turistic al Romaniei, in cadrul procedurii de achizitie publica organizata de Ministerul Turismului, deschiderea ofertelor urmand sa aiba loc marti 5 mai, potrivit unui comunicat al institutiei.
"Suma alocata de Ministerul Turismului pentru achizitia serviciilor de realizare a brandului turistic de tara provine din fonduri structurale, prin Programul operational regional Axa prioritara 5 - dezvoltarea durabila si promovarea turismului. Domeniu major de interventie 5.3 - Operatiunea: Crearea unei imagini pozitive a Romaniei prin dezvoltarea si promovarea Brandului Turistic National", se arata in comunicatul institutiei.

Ministrul Turismului, Elena Udrea, declara in februarie ca realizarea brandului turistic al Romaniei va costa circa 75 de milioane de euro si va dura sase luni de la semnarea contractului cu firma castigatoare.

“Este foarte important sa-l realizam si sa facem acest lucru intr-o perioada relativ scurta, pentru ca apoi sa ne putem ocupa de partea de promovare a acestui brand turisitc al Romaniei”, a adaugat Elena Udrea.

Ministerul Turismului a initiat procedura de achizitie a proiectului Brandului de Turism in data de 23 martie 2009. Serviciile cerute prin procedura de achizitii publice vor fi realizate etapizat, pana in luna septembrie a acestui an. Ministerul Turismului va implementa si strategia de comunicare a Brandului de Turism al Romaniei, avand la dispozitie, din aceleasi fonduri structurale europene, alte 73 milioane de euro. Pentru implementare va fi organizata o noua licitatie.

Dezvoltarea unui Brand de Turism National are drept scop diferentierea si evidentierea turismului romanesc intre competitorii din zona, in vederea cresterii atractivitatii tarii noastre ca destinatie turistica in randul potentialilor turisti straini.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri