Operatorul aerian Austrian Airlines a raportat, la nivel de grup, pierderi nete in valoare de 88,1 milioane euro, in primul trimestru al acestui an, cu 47% mai mari decat cele suferite in aceeasi perioada a anului trecut.
In plus, veniturile au scazut in primele 3 luni ale anului cu 16,5%, pana la valoarea de 438 milioane euro, fata de cele 525,3 milioane euro raportate anul trecut.

Si gradul de ocupare a navelor operatorului austriac a urmat acelasi trend descrescator. Astfel, in perioada ianuarie-martie 2009, aeronavele Austrian Airlines au avut un grad de incarcare de 67,8%, in scadere cu 4% fata de anul 2008.

In ceea ce priveste numarul de pasageri transportati in primele trei luni ale anului, numarul acestora a scazut cu 15,5%, de la 2,3 milioane de persoane in 2008, pana la 1,95 milioane anul acesta.

Din cauza unei reduceri a capacitatii de 18,3% pe cursele lungi, cum ar fi, de exemplu, anularea zborului spre Bombay, numarul pasagerilor transportati pe curse lungi a scazut cu 24,4%, pana la 205.668.

Pe rutele medii si scurte, numarul pasagerilor a scazut mai putin, cu 13,9%, pana la 1,6 milioane de pasageri.

Printre zborurile la care operatorul aerian a renuntat anul acesta se numara si cursa Baia Mare –Viena, la care compania a renuntat incepand din 16 februarie, aceasta masura facand parte dintr-un program de reducere a cheltuielilor pe termen scurt.

Austrian Airlines mai opereaza zboruri catre Viena din Bucuresti, Timisoara, Iasi, Sibiu si Cluj.

Operatorul austriac concureaza pe piata locala cu companii aeriene de linie regulata precum TAROM, Carpatair, British Airways, Malev, SWISS sau Lufthansa.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri