Udrea: Agentiile si firmele emitentii de tichete de vacanta au divergente in privinta comisionului

Ministrul turismului Elena Udrea a declarat, joi, ca exista divergente intre agentiile de turism si unitatile emitente de tichete de vacanta in ceea ce priveste impartirea comisionului de 10%, adaugand ca emitentii au vandut pana in prezent, catre companii si institutii, 20.000 de bilete de vacanta.
Elena Udrea a dat asigurari ca acest comision nu va fi majorat si a precizat ca, in conditiile in care hotelierii vor majora tarifele profitand de afluxul de turisti pe care tichetele de vacanta il va genera, ministerul ia in calcul si stabilirea unei limite a tarifelor la structurile turistice, potrivit NewsIn.

Aceasta a mai precizat ca agentia Eximtur a vandut primul sau sejur achitat cu ajutorul tichetelelor de vacanta. Ministerul estimeaza ca, pana la sfarsitul acestui an, vor fi vandute cateva sute de mii de tichete de vacanta.

"Scopul tichetelor de vacanta este sa creasca traficul de turisti in Romania si sa scoata din zona neagra in zona fiscalizata structurile de primire turisti", a precizat Udrea.

Potrivit oficialului de la MT, turismul la negru reprezinta 30-50% din turismul romanesc.

"Ministerul Turismului spera ca in urmatorii patru ani ponderea turismului in PIB sa ajunga la 6,7%. Nu trebuie sa ne bazam pe turistii straini sau pe turoperatorii straini pentru a revigora turismul romanesc. Turoperatorul german TUI, cu care noi ne aflam in discutii pentru a reveni pe piata romaneasca, estimeaza ca in 2010 ar putea aduce in Romania aproximativ 5.000 de turisti. Nu asa vom rezolva problemele de pe litoral, cu 5.000 de turisti germani in 2010. Trebuie sa incercam singuri", a declarat Udrea.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri