Campania de promovare a turismului romanesc debuteaza la Roland Garros

Campania de promovare internationala a turismului romanesc prin intermediul Nadiei Comaneci, a lui Ilie Nastase si a lui Gheorghe Hagi va debuta in 5 iunie 2009, la Paris, cu evenimente asociate Turneului de tenis de la Roland Garros, a anuntat Ministerul Turismului (MT).
Astfel, potrivit MT, pe esplanada Primariei Parisului va fi amenajat un teren de tenis, iar Ilie Nastase va fi partener de joc al trecatorilor interesati. Impreuna cu Nadia Comaneci si Gheorghe Hagi, acesta va oferi turistilor din Paris carti postale de promovare a turismului romanesc, potrivit NewsIn.

In plus, in cadrul evenimentelor organizate de Ministerul Turismului la Paris, in timpul Turneului de tenis de la Roland Garros, vor fi amplasate bannere pe celebrul bulevard parizian, Champs Elysees, apartinand campaniei de promovare a turismului romanesc prin intermediul Nadiei Comaneci, al lui Ilie Nastase si al lui Gheorghe Hagi, unde vor ramane timp de o saptamana.

De asemenea, campionii romani vor fi prezenti si in clipurile video de promovare a turismului national, clipuri ce vor rula in respectiva locatie.

Totodata, in piata din fata Primariei din Paris vor fi prezentate traditiile romanesti, printr-un ansamblu de dansuri populare care va oferi lectii de dans in mai multe puncte din piata, angrenand astfel publicul.

BRD si Ministerul Turismului au semnat recent un parteneriat prin care demareaza o campanie de promovare a turismului romanesc in strainatate.

Campania se va desfasura sub numele “Romania, the Land of Choice”, iar ca parteneri de imagine sunt cei mai cunoscuti trei sportivi romani in lume: Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi.

Ministrul turismului, Elena Udrea, declara recent ca mizeaza, cu aceasta campanie, pe ecoturism, agroturism, zona Deltei Dunarii, turismul istoric, turismul cultural si turismul religios. Tarile carora se va adresa in mod special sunt cele europene, dar si turistilor din Statele Unite si Rusia.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri