MT va cheltui aproape 1 mil. euro pentru campania "Turist in Romania"

Ministerul Turismului (MT) va cheltui circa patru milioane de lei pentru realizarea companiei de promovare interna a Romaniei, sub sloganul "Turist in Romania".
Potrivit anuntului de licitatie al ministerului, campania ar trebui sa se desfasoare in perioada 1 august – 25 decembrie 2009, iar realizarea ei ar costa ministerul 3.974.790 lei ( respectiv 943.413 euro la cursul afisat de Banca Nationala a Romaniei luni, n.r ), fara TVA. Banii provin de la bugetul de stat.

Companiile interesate trebuie sa fi interegistrat in ultimii trei ani o cifra de afaceri de cek putin opt milioane de lei, si sa fi avut un contract de publicitate in valoare de cel putin 300.000 de euro, sau trei contracte in valoare de 450.000 de eiuro. De asemenea, firmele de publicitate interesate trebuie sa depuna o garantie bancara in valoare de 70.000 de lei si o garantie de executie in cuantum de 10% din valoarea contractului, potrivit NewsIn.

Ministrul turismului, Elana Udrea,anunta saptamana trecuta, ca pe 15 iunie va incepe o campanie de promovare a Romaniei ca destinatie de vacanta pentru turistii romani sub sloganul "Turist in Romania".

"Speram ca pana pe 15 iunie sa pornim campania "Turist in Romania" care sa determine tot mai multi romani sa-si petreaca vacanta in tara", a declarat Elena Udrea.

Aceasta a adaugat ca una dintre directiile importante ale acestei campanii va fi promovarea tichetelor de vacanta. In cadrul sedintei Consiliului Consultativ din Turism, care a avut loc saptamana trecuta la Ministerul Turismului, s-a decis crearea unui comitet pentru monitorizarea implemetarii tichetelor de vacanta din care sa faca parte Ministerul Turismului, ANAT, hotelierii si societatile emitente pentru a urmarii periodic efectele implementarii acestei legi.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri