Pe timpul asteptarii, pasagerii au fost cazati la hotel, costul fiind achitat de Tarom, si au fost in permanenta asistati de reprezentantii companiei la Madrid. Nici unul dintre angajatii Tarom nu a parasit aeroportul timp de 24 de ore, pana la remedierea defectiunii aparute la aeronava, si pentru a se asigura, impreuna cu agentul de handling, ca pasagerii primesc cea mai buna asistenta posibila pe durata asteptarii lor la Madrid.
Cea de-a doua aeronava Tarom care trebuia sa transporte ieri seara pasagerii de la Madrid la Tenerife a avut aceleasi probleme ca si prima, adica la aterizarea pe aeroportul din Madrid s-a constat ca are geamul fisurat.
Aeronava Airbus A310 nu a plecat din Bucuresti cu geamul fisurat. La aterizare pe Aeroprotul din Madrid s-a constat geamul fisurat ca si la prima aeronava si compania a luat decizia ca cei 200 de pasageri sa fie cazati peste noapte la hotel.
Aeronava Tarom, cu 200 de persoane la bord, care efectua o cursa pe ruta Bucuresti-Tenerife, a aterizat de urgenta la Madrid din cauza unei fisuri la geam.
Asemenea cazuri au mai avut loc in februarie 2007, cand 22 de aeronave au raportat fisuri ale geamului cabinei pilotilor, incidentele avand loc in zona aeroportului Denver, Statele Unite ale Americii.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: