Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism (ANAT) a solicitat guvernului elen sprijin financiar pentru operatorii romani de chartere catre Grecia si sa cofinanteze materialele de promovare pe piata romaneasca a Greciei ca destinatie turistica.
"Presedintele ANAT, Corina Martin, a sugerat (in cadrul intalnirii cu presedintele Organizatiei de Turism a Greciei, Ioannis Kofinis) stimularea operatorilor romani de chartere prin suportarea, de catre guvernul elen, a unei cote pentru asigurarea sustenabilitatii curselor charter. De asemenea, ANAT a propus cofinantarea, de catre Organizatia de Turism a Greciei, a materialelor promotionale realizate de touroperatorii romani care vand destinatia Grecia", se arata in comunicatul ANAT.

In 2008, 250.000 de turisti romani si-au petrecut vacanta in Grecia. Dintre acestia, cei mai multi au ales Grecia continentala (Halkidiki, Paralia Katerini etc.), respectiv insulele Creta, Rhodos, Corfu, Zakynthos, Santorini.

Potrivit unui studiu realizat de compania Travel Advisor Media, in Spania si Grecia ar putea ajunge in acest cu pana la 12% mai putini romani comparativ cu 2008.

In 2009, bugetul pentru promovare externa a Greciei este de 60 de milioane de euro, iar pentru programele sociale de turism intern sunt alocate 20 milioane de euro. Pe langa aceasta, pentru promovarea turismului intern in anul 2009 a fost alocata suma de 14 milioane de euro.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri