Comisia Europeana (CE) a anuntat ca grupul aerian Lufthansa nu a aratat ca ar vrea sa revizuiasca masurile de corectare propuse pentru a se conforma legilor antitrust pentru preluarea companiei Austrian Airlines (AUA), scrie Reuters.
Un purtator de cuvant al bratului executiv al Uniunii Europene (UE) a anuntat ca Lufthansa a formalizat normele inaintate Comisiei in ceea ce priveste regulile privind competitia pe piata de profil, dar acestea nu sunt suficiente, potrivit NewsIn.

"Sansele ca o decizie sa fie luata pana la finalul lui iulie scad foarte repede", a declarat Jonathan Todd, purtatorul de cuvant al Comisiei Europene.

La mijlocul lunii mai, Lufthansa a anuntat ca a obtinut mai mult de 85% din actiunile companiei Austrian Airlines la finalul ofertei sale publice de preluare, asteptand, astfel, unda verde a Comisiei Europene, pentru a termina preluarea companiei.

Victime ale crizei economice mondiale, companiile aeriene europene inregistreaza in prezent pierderi mari, iar aceasta situatie dificila risca sa se prelungeasca odata cu revenirea pretului petrolului si cu extinderea gripei porcine.

Dintre gigantii europeni ai transportului aerian, doar Lufthansa a reusit sa limiteze pagubele si prevede ca va inregistra profit pentru intregul an, in ciuda unei pierderi operationale de 44 milioane euro in primul trimestru. Totusi, luna aprilie nu a adus vesti bune pentru transportatorul aerian german, cu o scadere de 6,1% a numarului de pasageri.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri