Marriott International Inc., cel mai mare lant hotelier din Statele Unite, vrea sa se extinda prin preluarea unor hoteluri de la companiile concurente, ce nu isi pot achita sau refinanta datoriile, a declarat directorul financiar, Carl Berquist.
Marriott, ce detine circa 45 din hotelurile care activeaza sub sigla sa, considera ca aceste conversii vor ajuta compania sa castige cota de piata in timpul recesiunii mondiale. Valoarea proprietatilor hoteliere in incapacitate de plata s-a ridicat la 17,3 miliarde dolari in al doilea trimestru, de la 9 miliarde dolari la sfarsitul primului trimestru, arata datele Capital Analytics Inc., citate de NewsIn.

Marriott vrea sa isi majoreze capacitatea cu 110.000 camere, dintre care 30.000 in acest an, adaugandu-se totalului actual de 577.000 camere, a spus Berquist. Circa 50% sunt in constructie in cadrul hotelurilor administrate de Marriot, in timp ce alte 6% vor fi preluate de la marcile concurente.

Cea mai mare parte a proiectelor ramase sunt intrerupte, in contextul in care proprietarii asteapta sa scada preturile pentru constructii sau cauta finantare, pe fondul crizei creditelor, a adaugat Berquist.

Acesta a refuzat sa specifice care sunt marcile ce vor fi preluate si cate conversii de acest gen sunt posibile in acest an.

Compania, ce detine hotelurile Ritz-Carlton, Courtyard si Residence Inn, precum si lantul Marriott, a anuntat pe 16 iulie ca profitul net a scazut in al doilea trimestru la 84 milioane dolari, sau 23 centi/actiune, de la 157 milioane dolari, sau 42 centi/actiune in anul anterior.

Marriott si-a redus estimarile de profit pentru 2009 la 86 centi/actiune, de la nivelul de 1,02 centi/actiune prevazut in aprilie.


Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri