Secretarul de stat in Ministerul Turismului, Sorin Munteanu, a declarat ca "probabil” Ministerul va plati doar 46.000 euro din cei 88.000 euro din contractul cu firma Eventures pentru lansarea campaniei „Romania, Land of choice”.

„Probabil ca se vor plati 46.000 euro, pentru ca unele servicii nu au fost achizitionate. Gheorghe Hagi nu a participat. Sunt niste lucruri care nu s-au materializat in cadrul contractului. Si noi nu le platim”, a sustinut Sorin Munteanu, citat de NewsIn.

Intrebat despre momentul la care Ministerul Turismului a demarat discutiile cu BRD in vederea incheierii unui parteneriat, dar si despre costul creatiei spoturilor difuzate la televiziunile internationale, Sorin Munteanu a raspuns ca a participat la discutii, insa nu poate oferi o data exacta la care acestea au fost initiate: „Nu m-a interesat (costul creatiei spoturilor, n.r.). N-as putea sa dau o data exacta. Sa zicem, in luna martie”, a sustinut reprezentantul MT.

Munteanu a fost chestionat de parlamentari si in legatura cu modul in care a fost aleasa BRD ca partener, acesta argumentand ca Ministerul a dorit sa promoveze Romania peste hotare prin intermediul celor trei mari sportivi- Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi- care erau sub contract cu BRD.

Intrebat de parlamentari cine a dispus modificarea caietului de sarcini pentru campania de promovare a Romaniei pe televiziunile internationale, secretarul de stat a sustinut ca a dispus personal modificarea acestuia.

„A fost o licitatie la care nu s-a putut elabora un caiet de sarcini precis. Probabil eu am semnat acest lucru, dar a fost un colectiv care a lucrat (...) Eu am dispus modificarea caietului de sarcini. Nu pot sa va dau date exacte pentru ca nu ati cerut”, a spus Munteanu.



Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »



Citeste si
Turismul romanesc a generat cresteri substantiale in economie