JW Marriott Grand Hotel, al doilea hotel ca marime din Capitala, dupa Radisson SAS, a inregistrat anul trecut pierderi in valoare de 17,1 milioane euro (63 milioane lei), si o cifra de afaceri de circa 38 de milioane euro (139,7 milioane lei), potrivit datelor publicate de Ministerul de Finante.
In 2007 compania a raportat pierderi nete in valoare de 37,8 milioane lei si o cifra de afaceri de 133,6 milioane lei.

JW Marriott este detinut de Societatea Companiilor Hoteliere Grand, la care detine pachetul majoritar de actiuni compania austriaca Bau Holding Strabag.

Unitatea dispune de 402 camere si apartamente, sase restaurante si cafenele, 12 sali de conferinte si evenimente, un business center si un cazinou. De asemenea, hotelul gazduieste in incinta sa una dintre cele mai luxoase galerii comerciale din Bucuresti, care atrage zilnic sute de cumparatori apartinand clasei cu venituri mari si foarte mari.

La sfarsitul lunii iunie, Kurt Strohmayer, austriacul care a condus operatiunile hotelului din 2003, i-a predat mandatul de director general israelianului Igael Porecki, care fost din 2002 director general al hotelurilor Marriott si Courtyard (brand al lantului Marriott) din Tbilisi (Georgia).


In continuare, marile lanturi hoteliere internationale prefera numirea expatilor la sefia unitatilor din Romania motivand lipsa de know -how a managerilor Romania sau mediul educational deficitar.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri