Pasagerii comapniei aeriene British Airways (BA), ce incearca in toate modurile sa depaseasca un mare impas financiar, ar putea in curand sa plateasca pentru rezervarile de locuri in avans, a anuntat compania, citata de AFP.
In prezent, majoritatea pasagerilor, cu exceptia celor de la business class, nu isi pot alege locul decat in momentul inregistrarii, cu cel mult 24 de ore inaintea zborului, potrivit NewsIn.

Insa incepand cu 7 octombrie, acestia isi vor putea alege locul la cumpararea biletului, alegere ce mareste pretul cu 10 lire (circa 11 euro) pentru un zbor scurt la clasa economica si cu 60 de lire (66 euro) pentru un zbor de cursa lunga la clasa business, arata un comunicat al companiei.

Unii pasageri vor avea chiar posibilitatea de a alege un loc aproape de iesirile de siguranta, caz in care se va percepe o taxa suplimentara de 50 lire, taxa ce se va adauga costurilor suplimentare.

Compania a prezentat aceasta initiativa ca o modalitate de a da pasagerilor un control mai mare asupra alegerii locurilor.

Insa masura risca sa fie interpretata si ca o noua initiativa a BA de a-si majora veniturile.

British Airways, ce se confrunta cu mari peirderi, inregistrand, in contextul recesiunii, o scadere majora a traficului, a anuntat deja suprimarea meselor gratuite la bordul zborurilor de cursa scurta si a cerut personalului sa lucreze fara plata. De asemenea, compania a anuntat mii de disponibilizari in acest an.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri