Hotelul Howard Johnson Grand Plaza din Bucuresti, clasificat la cinci stele, a incheiat anul trecut cu venituri de aproape 10 milioane euro, tinta pentru 2005 fiind atingerea nivelului de 11 milioane euro, potrivit noului director general, Tinu Sebesanu. Deschis in urma cu un an, hotelul are 18 etaje cu 285 de camere si apartamente. La acestea se adauga un centru de conferinte cu peste 800 de locuri, doua restaurante si baruri, un centru de sanatate si parcare subterana.
Anul trecut, Howard Johnson Grand Plaza a inregistrat un grad mediu de ocupare de aproape 60%. Noul director general si-a propus ca in urmatorii ani hotelul sa isi maximizeze potentialul de cazare si evenimente pe piata hoteliera de lux din Bucuresti. Tinta pentru 2005 privind capacitatea de cazare este un grad minim de ocupare de 65%, dezvoltarea resurselor umane si cresterea cotei de piata a unitatii.
Hotelul Howard Johnson Grand Plaza, fostul Dorobanti, a fost inaugurat la inceputul anului 2004, dupa o investitie de circa 30 milioane de dolari, derulata pe o perioada de patru ani. Proprietarul unitatii este societatea Grand Plaza Hotel SA, care utilizeaza marca Howard Johnson in baza unui contract de franciza. Lantul intentioneaza sa afilieze in cursul acestui an inca doua hoteluri in Romania, dintre care unul in Bucuresti. Pe termen lung, Howard Johnson intentioneaza sa administreze o retea de 10-12 hoteluri in Romania.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri