Aeroportul International Cluj-Napoca va investi circa 100 mil. euro in construirea unei piste de zbor de 3.500 mp, care va fi finalizata pana in 2014.
Realizarea acestui proiect presupune achizitionarea unei suprafete de 200 de hectare si devierea cursului raului Somes. “Investitia in acest proiect se va ridica la circa 100 milioane euro, care vor proveni atat din surse proprii, cat si din accesarea fondurilor europene. Daca vom incepe lucrarile anul viitor, pista va fi gata pana in 2014”, a declarat David Ciceo, directorul general al aeroportului.

Pentru anul acesta, oficialul clujean estimeaza o crestere de 6% a numarului de pasageri care vor zbura pe aeroportul din Cluj-Napoca, pana la 800.000. “In luna septembrie am inregistrat 100.000 de pasageri, atat cat aveam intr-un an intreg, in urma cu 4-5 ani. Pentru anul acesta estimam o scadere usoara a traficului intern, insa o crestere de peste 10% pe zborurile internationale, care reprezinta 80% din traficul aeroportuar”,a mai declarat seful aeroportului din Cluj-Napoca.

In 2007, numarul pasagerilor care au tranzitat aeroportul a fost de 390.500.

Printre principalii operatori care zboara pe aeroportul ardelan sunt compania cu tarife scazute Wizz Air, care aduce 50% din traficul total, si compania nationala Tarom, cu 25%.

In ultimii 2 ani, investitiile pe aeroportul din Cluj au fost de aproximativ 50 milioane euro, care au provenit in mare parte din resurse proprii.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri