Ce asteptari are TUI de la parteneriatul cu Romania

Reprezentantii turoperatorului german TUI au declarat, dupa intalnirea cu ministrul interimar al turismului, Elena Udrea, ca isi dorec ca parteneriatul cu Romania sa fie o actiune pe termen lung, si nu valabila doar pentru anul 2010.
"Suntem bucurosi ca am putut sa preluam Romania ca destinatie turistica in cataloagele noastre. Nu ne dorim sa fie o actiune pe termen scurt, adica doar pentru anul 2010, ci sa fie valabila si in anii urmatori", a declarat directorul departamentului de management al produsului din cadrul TUI, Gero Eden.

Acesta a precizat ca reprezentantii TUI se vor intalni mai des cu oficialii romani, pentru a stabili masurile de marketing pe care Romania le va lua pentru promovare in cadrul acestui parteneriat, potrivit NewsIn.

Potrivit reprezentantilor Ministerului Turismului, in cadrul parteneriatul cu TUI, Romania va fi prezenta la cele mai importante targuri de turism din Germania.

Ministrul interimar al turismului, Elena Udrea, a declarat marti ca brosura de promovare a Romaniei prin intermediul turoperatorului german TUI va fi difuzata pe piata peste trei saptamani, ajungand astfel la peste 10.000 de agenti revanzatori cu care colaboreaza operatorul.

Aceasta a precizat ca brosura este valabila pentru sezonul de vara al anului 2010, contine 24 de pagini si va fi editata in 120.000 de exemplare.

Potrivit ministrului, contributia ministerului de resort pentru fiecare exemplar al brosurii este de 83 euro centi, valoare care include creatia, productia si distributia acesteia. De asemenea, Elena Udrea a adaugat ca Romania va incerca sa extinda colaborarea pentru a promova tara ca destinatie turistica si in alte tari in care TUI are reprezenatante.

Udrea a adaugat ca una dintre conditiile TUI pentru parteneriatul cu Romania a fost asigurarea functionalitatii litoralului romanesc pe durata sezonului de vara, adica in perioada 1 mai - 1 octombrie.

Operatorul german TUI a fost prezent in Romania si in anii '70, apoi a revenit in tara intre anii 2003 si 2005, dupa care a decis sa se retraga. Printre motivele invocate de operator pentru retragerea din tara se numara nivelul preturilor de pe litoralul romanesc, calitatea serviciilor autohtone, precum si infrastructura.

Turoperatorul german TUI are o cota de piata de 29% si aproximativ 13 milioane de clienti anual. Compania are 7.000 de angajati si aproximativ 1.800 de agentii de turism proprii. TUI Germania este filaiala concernului TUI Travel PLC, cel mai mare concern de turism din lume, care are peste 45.000 de angajati si un profit net de peste 18 miliarde de euro.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri