Proiect de promovare a imaginii turismului de un 1 mil. lei

Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania (ANPCPPS) a lansat un proiect de promovare a imaginii turistice a Romaniei, in valoare totala de 992.725,16 lei, a comunicat institutia.
Din valoarea totala a proiectului “Pasaportul Consumatorului de Servicii Turistice – Ghid obiectiv si independent de promovare a imaginii Romaniei ca Euro-destinatie sigura si atractiva” 819.053,97 lei reprezinta valoarea eligibila. Din aceasta suma, 696.195,87 lei este valoare eligibila nerambursabila din Fondul European de Dezvoltare Regionala, 106.067,50 lei reprezinta valoarea eligibila nerambursabila din bugetul national, iar cofinantarea eligibila a Beneficiarului este in valoare de 16.790,60 lei, conform NewsIn.

"Proiectul va contribui la dezvoltarea si consolidarea turismului intern prin cresterea gradului de incredere a turistilor romani si straini in serviciile turistice de pe teritoriul Romaniei, in urma promovarii drepturilor si obligatiilor pe care le au consumatorii de servicii turistice pe teritoriul tarii noastre si a promovarii principalelor atractii turistice, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica", se arata in comunicatul ANPCPPS.

Potrivit institutiei, obiectivul principal al proiectului il reprezinta realizarea unui ghid care va cuprinde atat informatii despre drepturile si obligatiile pe care le au turistii pe teritoriul Romaniei, cat si informatii elementare pe care trebuie sa le cunoasca atunci cand calatoresc pe teritoriul Romaniei.

Conform datelor Asociatiei, prin informatiile pe care le va cuprinde, „Pasaportul consumatorului de servicii turistice” se va adresa atat cetateniilor care calatoresc in scopuri turistice, cat si pentru celor care calatoresc in scopuri de afaceri, muncesc sau studiaza pe teritoriul Romaniei.

Ghidul va fi tiparit atat in toate limbile statelor membre ale UE (romana, engleza, bulgara, ceha, daneza, estona, finlandeza, franceza, germana, greaca, italiana, letona, lituaniana, maghiara, malteza, olandeza, poloneza, portugheza, slovaca, slovena, spaniola, suedeza), cat si in limbile rusa, turca, araba, ebraica.

Pe langa materialul tiparit, in cadrul proiectului va fi realizat si un portal care va contine toate informatiile cuprinse in ghid atat in format care sa poata fi consultat on-line, cat si ghidul in toate versiunile lingvistice in format care sa poata fi descarcat. Portalul va fi realizat in limbile romana si engleza.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri