In plus, in momentul in care o promotie pentru o anumita data este epuizata, aceasta va fi scoasa din lista si inlocuita cu alta. “In acest fel, Carpatair doreste sa se asigure de posibilitatea clientului de a putea alege exact destinatia, data si pretul pe care si-l doreste, fara a fi constrans de perspectiva epuizarii locurilor”, spun oficialii Carpatair.
Carpatair este cea mai mare companie aeriana regionala din Europa de Sud-Est (opereaza in principal pe piete regionale de nisa).
In prezent Carpatair opereaza peste 250 de zboruri regulate pe saptamana, catre 30 de destinatii din 6 tari.
Compania este cel mai mare operator aerian pe relatia Romania – Italia, oferind cel mai mare numar de destinatii din cele doua tari, cate 10 din fiecare tara, precum si cel mai mare numar de zboruri - 94 pe saptamana.
Din octombrie 2009, Carpatair si-a extins oferta din Bucuresti prin lansarea a doua destinatii directe: Bari si Ancona in Italia.
In plus, Carpatair s-a lansat, incepand din 7 decembrie 2009, pe piata maghiara cu zboruri directe pe relatia Venetia - Budapesta.
Fondatorul liniei aeriene este omul de afaceri Nicolae Petrov.
Pe piata aeriana de linie din Romania mai sunt prezente companii precum Air France-KLM, Tarom, Austrian Airlines, Malev, Czech Airlines si British Airways.
Citeste si: Top promotii practicate de companiile aeriene la inceput de an
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: