Industria aeronautica mondiala va avea nevoie de cel putin trei ani pentru a reveni dupa scaderea masiva a cererii, ce a fost provocata de recesiune, a declarat Giovanni Bisignani, directorul Asociatiei Internationale a Transportului Aerian (IATA), citat de Bloomberg.
Industria aeronatica a pierdut la nivel mondial 50 miliarde dolari in ultimii zece ani, dintre care 11 miliarde dolari numai in 2009. Veniturile au scazut cu 80 miliarde dolari anul trecut, a precizat Bisignani, scrie NewsIn.

"Cifrele sunt de-a dreptul socante. Am avut un deceniu teribil. Va fi nevoie de cel putin trei ani pentru a reveni la nivelul de crestere pe care l-am pierdut", a declarat Bisignani, intr-un interviu acordat in Singapore.

Companiile aeriene din intreaga lume au inregistrat anul trecut cea mai mare scadere a numarului de pasageri dupa Al Doilea Razboi Mondial, a anuntat IATA.

Scaderea numarului de pasageri la nivel mondial a provocat pierderi in randul companiilor si a adus compania Japan Airlines in faliment.

"V fi un drum dificil. Industria va inregistra o crestere a capacitatii, ce va duce la o scadere a preturilor si tarifelor, asa ca va fi si mai dificil pentru companii sa revina pe profit", a estimat Chris Tarry, analist independent, care a monitorizat industria in ultimii 20 de ani.

La nivel mondial, companiile aeriene ar putea afisa pierderi totale de 5,6 miliarde dolari in acest an, jumatate din nivelul estimat pentru 2009, de 11 miliarde dolari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri