Pe fondul crizei, numarul noptilor de cazare ale romanilor in capitala Austriei a scazut, in 2009, cu 13% fata de anul precedent, pana la 272.000, potrivit Asociatiei Vieneze de Turism (WienTourismus).
Totusi turistii romani ocupa locul 10, clasandu-se dupa Germania, Austria, Italia, SUA, Marea Britanie, Spania, Franta, Elvetia si Rusia.

Conform aceleiasi statistici, turistii romani au cheltuit din ianuarie pana in noiembrie 2009 doar pentru noptile de cazare peste 8,5 milioane euro la care se mai adauga costurile pentru cele 38.000 de nopti de cazare din luna decembrie.

Romania ramane, si in 2010, alaturi de Germania, Elvetia, Italia, Marea Britanie si Spania, una din pietele prioritare din Europa in ceea ce priveste campania de marketing a WienTourismus.

Mai mult chiar, in aceste tari Asociatia Vieneza de Turism va coopera in cadrul campaniei de marketing cu Austrian Airlines.

"Austrian Airlines va introduce avioane mai mari decat pana acum si preturi atractive pentru o serie de zboruri in orase importante din aceste tari", a declarat Andreas Bierwirth, membru al comitetului director al companiei aeriene.

Campania de promovare va cuprinde spoturi TV, publicitate print si outdoor precum si cea mai mare campanie online comuna de pana acum.

In total, Asociatia Vieneza de Turism dispune in 2010 de un buget de marketing de 14 milioane euro pentru promovarea in 24 de tari.

In ciuda crizei mondiale, in 2009 turismul vienez a inregistrat un total de 9,8 milioane de nopti de cazare, doar cu 3,8% mai putin decat in anul record 2008, iar in luna decembrie a reusit chiar sa depaseasca performanta din anul precedent cu 3,6%.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri